AHORA QUE SABEMOS QUE COMEN LOS PECES, A TRABAJAR!!!! DESCARGA LA FICHA 1)Colorea todo lo que pueden comer los peces Acuérdate que había peces CARNÍVOROS (comen otros peces,crustáceos...), HERBÍBOROS(comen algas y plantas) y OMNÍVOROS (comen especies animales y vegetales) y también los peces que tenemos como mascotas que comen comida en escamas.
En su hábitat natural, los peces suelen alimentarse de otros animales acuáticos de tamaño menor como larvas o invertebrados. La mayoría son CARNÍVOROS, es decir, se alimentan de otros peces. Existen algunas especies que se alimentan de plantas y algas, estes peces son HERBÍBOROS. Otros peces se alimentan tanto de algas y plantas como de otros peces, o pequeños crustáceos se llaman OMNÍVOROS. Ejemplos de peces PEZ CARNÍVORO- TIBURÓN
PEZ HERBÍBORO- PEZ LORO
PEZ OMNÍVORO- PEZ GLOBO Y PEZ PAYASO
Los peces que tenemos como mascotas en un acuario suelen alimentarse de COMIDA EN ESCAMAS.
1)Rutinas do calendario -Marca que día é hoxe e que tempo vai. Hoxe é VENRES
-Identifica as letras do día da semana e como soa cada letra -Escribe o teu nome e mira se ten algunha letra do VENRES 2)Rutina do nome - Escribe o teu nome -Conta as letras que ten -Rodea a primeira letra -Verbaliza dúas palabras novas escollendo a primeira e última letra do teu nome NOVA ACTIVIDADE QUE IMOS INCLUIR NAS RUTINAS. COÑECES COMO SOAN AS LETRAS?
SEGUIMOS COA Z, QUÉ MULLER DO STELLA MARIS TOCARÁ HOXE??
LEMBRADE QUE NA SECCIÓN DE CREAR LIBRO VIOLETA PODEDES VELAS A TODAS, TAMÉN TEDES ALGUNHAS PÁXINAS DA MULLER PODEROSA PARA ENGADIR AO NOSO LIBRO VIOLETA. OS QUE AÍNDA NOS A TEDES, ANIMÁDEVOS!! AS INSTRUCCIÓNS ESTÁN NESA MESMA SECCIÓN.
INTERACTIVAS (DA C e Q):
INTERACTIVAS (OS SENTIDOS)
Cunha cantiga incorporada!!
Esta é maís complicada, a ver se a facedes ben, animo!! (podedes pedir axuda)
Deica mañá!!
AVISO: botade un ollo aos e-mails dos nenos, hai unha mensaxe! o tedes activado xa??
1)Repasa con lápiz todos los números 3 y las alitas y el cuerpo de las abejitas. Luego repasa con rotulador por encima del trazo de lápiz. 2)Cuenta las abejas ¿Falta alguna? ¿Están todas las que indica el número? 3)Por la parte de atrás escribe más números 3. Esta vez sin ayuda, y dibuja tantas cosas como indica el nº3. 4)Agrupa objetos de tres en tres, moldea en plastilina el número 3, escribe el 3 en una bandeja con harina, completa su trazo con garbanzos, habas, papeles, bolitas..... 5)Te dejo una idea de un juego con bloques de construcción para repasar los números
XOGO DE CARTAS Prepara unhas tarxetas con estas palabras e colócaas nesta orde enriba dunha mesa, do chan, da alfombra...
AIRE AUGA LUME TERRA Agrupa as mulleres do Stella Maris segundo sexan de AIRE, AUGA, LUME OU TERRA colocándoas debaixo da palabra que lle corresponde Aquí che deixo as cartas para que poidas imprimilas e recortalas CARTAS STELLA MARIS
1) Repasa primeiro con lapis os círculos e as ondas. Despois repasa con rotulador por enriba. 2)Colorea os peixiños como che guste 3)Pola parte de atrás debuxa máis círculos
HOXE IMOS TRABALLAR A REGULACIÓN EMOCIONAL. CANDO ALGO NON ME SAE BEN, CANDO ALGUÉN SE METE CONMIGO OU ME EMPURRA,... EU ENFÁDOME. PERO TEÑO QUE APRENDER A CONTROLARME, A METERME UN RATIÑO NO MEU CAPARAZÓN, TRANQUILIZARME, PENSAR E BUSCAR UNHA SOLUCIÓN.
ESTE É A MENSAXE QUE LLES QUEREMOS DAR AOS NENOS E NENAS CO CONTO DA TARTARUGA.
DEBEMOS INTENTAR POÑER EN PRÁCTICA A TÉCNICA DA TARTARUGA. IMOS PRACTICAR... ELIXIMOS UNHA OPCIÓN:
OPCIÓN 1: DOBLAMOS AS PERNAS, CURVAMOS A ESPALDA E COLOCAMOS OS BRAZOS AO LONGO DO CORPO, SIMULANDO O CAPARAZÓN DA TARTARUGA. CONTAMOS ATA 10.
OPCIÓN 2: SENTADOS, ENCOLLEN AS PERNAS, CÓLLENAS COS BRAZOS E METEN A CABEZA DENTRO COS OLLOS PECHADOS. CONTAMOS ATA 10.
ELIXIDE UNHA OPCIÓN E PRACTICÁDEA VARIAS VECES. CANDO ESTÉN XOGANDO DICÍDESLLE "TARTARUGA" E DEBEN ADOPTAR A POSTURA.
EXPLICÁMOSLLE QUE CANDO ESTÉN NO PATIO DO COLE OU NO PARQUE E LLES PASE ALGO QUE OS ENFADE, O IMPORTANTE É QUE PAREN E CONTEN ATA DEZ PARA TRANQUILIZARSE E BUSCAR UNHA SOLUCIÓN (QUE PODE SER IR EN BUSCA DUN ADULTO PARA QUE O AXUDE A BUSCAR A SOLUCIÓN CORRECTA).
DEIXOVOS TAMÉN UNHA CANCIÓN DOS EMOTICANTOS ONDE SE PON EN PRACTICA A TÉCNICA DA TARTARUGA:
1)Rutinas do calendario -Marca que día é hoxe e que tempo vai. Hoxe é MÉRCORES
-Identifica as letras do día da semana e como soa cada letra -Escribe o teu nome e mira se ten algunha letra do MÉRCORES 2)Rutina do nome - Escribe o teu nome -Conta as letras que ten -Rodea a primeira letra -Verbaliza dúas palabras novas escollendo a primeira e última letra do teu nome NOVA ACTIVIDADE QUE IMOS INCLUIR NAS RUTINAS. QUEN LEVA A?