Xa que estivemos traballando as vogais e como soan, déixovos unhas cartas do Stella Maris coas que poderemos facer un montón de xogos.
XOGO 1
Número de xogadores: ata 4 xogadores
Necesitamos unha bolsa na que metemos papeliños coas vogais(En maiúscula)
As cartas por suposto
Como se xoga?
-Repartimos 3 cartas a cada xogador/a.
-O resto de cartas no centro da mesa nun montón.
-O que comece colle unha letra da bolsiña sen mirar e di cal lle tocou reproducindo o seu son.
-Pon sobre a mesa as cartas que teña con ese son ou letra
-Se non ten ningunha carta pode coller unha do montón
-Se segue sen ter carta para poñer, pode coller como máximo ata 2 máis e se non pode poñer, perde o turno e tócalle ao seguinte.
-Se poño carta sobre a mesa teño que coller máis cartas ata ter tres 3 na man.
-Cando se rematen as cartas do montón, se toca unha letra da que non pode poñer carta, pode coller letra ata 2 veces máis. E se segue sen poder poñer perde o turno.
-Gaña o xogador que remate as cartas.
DESCARGA AQUÍ AS CARTAS
Etiquetas
- A CLASE DE DEYA (231)
- A CLASE DE ESPE (152)
- A CLASE DE PAULA (197)
- ACTIVIDADE PARA 3 ANOS (102)
- ACTIVIDADE PARA 4 ANOS (89)
- ACTIVIDADE PARA 5 ANOS (82)
- ADIVIÑAS (32)
- APLAUSOS CON CLARINETE (34)
- ARTE (9)
- ATENCIÓN (1)
- AVALIACIÓN (3)
- CANCIÓNS (21)
- CARTAS (2)
- COCIÑA (4)
- COLOREA (4)
- COMPETENCIA MATEMÁTICA (22)
- CON MARÍA (74)
- CONTOS (43)
- CREAR LIBRO VIOLETA (15)
- Día do libro (19)
- Diploma (1)
- EDUCACIÓN EN VALORES (12)
- ei4@sadaycontornos.es (40)
- ei5@sadaycontornos.es (12)
- ei6@sadaycontornos.es (81)
- EXPERIMENTOS (8)
- FOTOS (36)
- HA (1)
- HÁBITOS E RUTINAS (6)
- HÁBITOS SAUDABLES (4)
- ILLA FANTASÍA (23)
- Importante (31)
- INGLÉS (17)
- LECTOESCRITURA (25)
- Letras Galegas (2)
- LINGUA MÁXICA (1)
- MANUALIDADES (8)
- MIS+ (1)
- PSICOMOTRICIDADE (22)
- RECURSOS EDUCATIVOS (12)
- Relixión (2)
- RETOS (59)
- TICs (2)
- VALORES (1)
- VIDEOS DIVERTIDOS (42)
- Xogos (11)
- YOUTUBERS (11)
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
-
Grazas Cistina Cao
-
Quen é ??????
No hay comentarios:
Publicar un comentario