Etiquetas
- A CLASE DE DEYA (231)
- A CLASE DE ESPE (152)
- A CLASE DE PAULA (197)
- ACTIVIDADE PARA 3 ANOS (102)
- ACTIVIDADE PARA 4 ANOS (89)
- ACTIVIDADE PARA 5 ANOS (82)
- ADIVIÑAS (32)
- APLAUSOS CON CLARINETE (34)
- ARTE (9)
- ATENCIÓN (1)
- AVALIACIÓN (3)
- CANCIÓNS (21)
- CARTAS (2)
- COCIÑA (4)
- COLOREA (4)
- COMPETENCIA MATEMÁTICA (22)
- CON MARÍA (74)
- CONTOS (43)
- CREAR LIBRO VIOLETA (15)
- Día do libro (19)
- Diploma (1)
- EDUCACIÓN EN VALORES (12)
- ei4@sadaycontornos.es (40)
- ei5@sadaycontornos.es (12)
- ei6@sadaycontornos.es (81)
- EXPERIMENTOS (8)
- FOTOS (36)
- HA (1)
- HÁBITOS E RUTINAS (6)
- HÁBITOS SAUDABLES (4)
- ILLA FANTASÍA (23)
- Importante (31)
- INGLÉS (17)
- LECTOESCRITURA (25)
- Letras Galegas (2)
- LINGUA MÁXICA (1)
- MANUALIDADES (8)
- MIS+ (1)
- PSICOMOTRICIDADE (22)
- RECURSOS EDUCATIVOS (12)
- Relixión (2)
- RETOS (59)
- TICs (2)
- VALORES (1)
- VIDEOS DIVERTIDOS (42)
- Xogos (11)
- YOUTUBERS (11)
lunes, 16 de marzo de 2020
Tarefas para o alumnado de infantil
TAREFAS PARA O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL
Seguindo as instruccións da Consellería sobre as medidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación coa pandemia Covid-19 para os vindeiros 14 días naturais contados dende o día 16 de marzo de 2020, estamos a elaborar dende o equipo de ciclo de infantil unha programación extraordinaria. Terá actividades de caracter voluntario, seguindo o curriculo oficial, á que poderán acceder nos vindeiros días dende esta páxina.
Nos blogues de infantil e da Illa, facilitaremos enlaces con actividades educativas para esta etapa, ideas sinxelas para xogar e seguir a traballar as rutinas na casa, entre outras de interese que poidan xurdir.
Moito ánimo!
http://farodaescola.blogspot.com/?m=0
http://escueladelaisla.blogspot.com/?m=1
Aquí vos deixamos os correos de cada nivel, por se vos queredes comunicar con nos.
ei4@sadaycontornos.es
ei5@sadaycontornos.es
ei6@sadaycontornos.es
O equipo de Educación infantil.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
-
Grazas Cistina Cao
-
Quen é ??????
No hay comentarios:
Publicar un comentario